Vraag: Op 1 foto van het horloge is het bandje niet helemaal zichtbaar. Het horloge is wel goed?
Antwoord: Jazeker. Wat u ziet is de transparante folie waarin het horloge ter bescherming wordt geleverd door de producent.
Vraag: Zit er een batterij in mijn bestelde horloge?
Antwoord: Ja, en zo niet dan leveren we er één gratis bij.
Vraag: Verkopen jullie losse batterijen?
Antwoord: Ja, deze kunt u altijd kopen in onze webshop. Klik hier. Bij uw bestelling kunt u ook één of meerdere batterijen meebestellen.
Vraag: Ik wil een horloge cadeau doen, sturen jullie het ook naar een ander adres?
Antwoord: Ja, bij uw bestelling kunt u aangeven (aanvinken) dat het afleveradres anders is. U krijgt dan per e-mail de bevestiging van uw bestelling, en op het tweede adres wordt het horloge geleverd.
Vraag: Wanneer kan ik mijn horloge verwachten?
Antwoord: Wij verzenden uw horloge direct nadat uw betaling binnen is. (met iDEAL of PayPal maakt u het bedrag direct over, dus dan verzenden wij het dezelfde dag)
Vraag: Heb ik er garantie op?
Antwoord: Op al onze horloges zit minimaal 1 jaar garantie. Uitgezonderd hiervan zijn horlogebandjes en het glas. O'clock en Guess: 2 jaar op het uurwerk.
Vraag: Op de bestelbon staat B.T.W., is dat inclusief het totaalbedrag?
Antwoord: Ja, alle prijzen zijn vermeld inclusief 19% B.T.W.
Vraag: Mijn horloge loopt niet. Wat nu?
Antwoord: Waarschijnlijk zit de battery-saver er nog op. Dat is dat kleine witte PVC blokje wat tussen de kast en het bedieningsknopje zit. Als u dit verwijderd kunt u het bedieningsknopje indrukken en zal het uurwerk gaan lopen.
Vraag: Veel horloges zijn wel erg scherp geprijsd. Zijn ze wel goed?
Antwoord: Ja! We kopen ook scherp in, daarbij letten we altijd op de kwaliteit. U heeft altijd minimaal 1 jaar garantie op uw aankoop.
Vraag: Hoe lang is de garantie op de O'clock horloges?
Antwoord: 2 jaar op het uurwerk.
Vraag: Als ik een los uurwerk van O'clock met 5 verschillende bandjes wil, kan dat?
Antwoord: Ja, geen probleem.
Vraag: "Bestelling afhalen", waar is dat?
Antwoord: Op ons adres in Delft.
Vraag: Kan ik een O'clock bandje omruilen voor een andere maat?
Antwoord: Ja, geen probleem mits ongedragen. Check ook onze garantievoorwaarden.
Vraag: Waarom staan er zoveel verzendmogelijkheden?
Antwoord: We willen het juiste tarief berekenen wat bij het aantal, soort en (totaal)gewicht van de bestelling hoort. Een voorbeeld: 2 Bling Bling horloges wegen zwaarder dan 2 siliconen O'clock horloges of alleen een los siliconen bandje.
Vraag: Ik wil graag een cadeaubon geven, kan dat ook?
Antwoord: Ja, dat kan vanaf 12 juni. Klik hier
Vraag: Waarom kost het verpakken in zo'n trendy blikje zoveel?
Antwoord: Het verpakken in een trendy blik en het feestelijk verpakken zijn gratis. We berekenen als optie de (extra) te maken verzendkosten omdat het dan als pakketpost verstuurd moet worden.
Vraag: Is de 18 cm. de totale omvang van het bandje?
Antwoord: De maat is inderdaad de omtrek van het bandje. De binnenmaat om precies te zijn.